Digitale schermen voor de Retail

In winkelstraten kan de concurrentie groot zijn. Iedere winkelier doet immers zijn best de aandacht van de voorbijganger te trekken. Met de komst van Digital Signage is er sprake van een revolutie; veel winkels zien de voordelen van digitale schermen in. Met Digitale Signing kunt u uw naamsbekendheid vergroten. Vergelijkt u Digitale Signage met het reguliere drukwerk, dan is een van de voordelen dat uw klant echt ook een band met uw merk kan krijgen. De informatie op een digitaal scherm kan direct bijgewerkt worden waardoor altijd de allerlaatste informatie beschikbaar is. Dit bijwerken kan ook op afstand. Wordt de informatie in de ene winkel bijgewerkt, dan is deze direct ook veranderd op het digitale scherm in de andere winkel. 

Vele schermen, vele mogelijkheden

Vrijwel al onze schermen kunnen worden gebruikt in retail. Toont u een nieuwe promotievideo van uw nieuwste product? Dan is ons Android Advertising Display het perfecte scherm om uw advertentie te laten zien. Wilt u meer voorbijgangers naar binnen lokken? Denk dan aan een scherm met onder andere een hoge helderheid in de etalage. Dit trekt absoluut meer bezoekers. 

Interactiviteit

Interactiviteit wordt een grote kracht in de detailhandel en dat is goed te begrijpen. Onze PCAP-aanraakschermen zijn interactieve displays. Deze geven klanten de kans om zichzelf te informeren over uw producten en diensten. Wat de sleutel tot succes is bij Digital Signage in een winkelomgeving? Concentreer u op  de klant en zijn ervaring in uw winkel. Digital Signage biedt u een goede kans om niet alleen producten te presenteren, maar ook het merk goed neer te zetten.