Digitale Signing voor de Transportsector

De transportsector is een van de eerste industrieën waar Digital Signage echt voet aan de grond heeft gekregen. Bewegen veel passagiers van A naar B, dan zijn Digital Signage-schermen echt onmisbaar.

Betere beleving passagiers

Passagiers die zich van busstation naar treinstation en vervolgens naar luchthaven voortbewegen, hebben behoefte aan actuele informatie om zo snel mogelijk van de ene naar de andere plek te gaan. Doordat onder andere de aankomst- en vertrektijden op digitale schermen getoond worden, weten passagiers waar en wanneer ze met bijvoorbeeld de trein of de bus meekunnen. Vertragingen, noodgevallen en annuleringen komen helaas ook regelmatig voor. Doordat het allerlaatste nieuws hierover op digitale schermen verschijnt, is de passagier van deze wijzigingen op de hoogte. Digital Signage is ook bij uitstek geschikt om de passagier te informeren over ander soort, extra informatie. Denk aan informatie over onder andere de dichtstbijzijnde hotels. 

Meer inkomsten

Maar Digitale Signing is er niet alleen om de beleving van passagiers te veraangenamen. Het kan ook helpen om inkomsten te genereren. Met bijvoorbeeld een vrijstaande buitenreclame display kunt u veel meer advertentieruimte verkopen als u deze in gebieden plaatst waar veel bezoekers samenkomen.  Op een luchthaven bijvoorbeeld zijn vaak vele kiosks en andere ondernemers die hun producten verkopen. Het voordeel van Digitale Signing is dat de verschillende ondernemers hun krachten kunnen bundelen en elkaars producten kunnen promoten. De reclamemogelijkheden zijn echt onbeperkt in een omgeving als deze.